Geschiedenisonderwijs blogs

27 januari 2011

Uit mijn Google Reader lijst:

Engelstalig:

Nederlandstalig:

Meer (actieve) Nederlandstalige geschiedenisleraarblogs heb ik nog niet kunnen vinden. Als iemand nog een goede kent, hoor ik het graag. Het lijkt alsof het meeste geschiedenisonderwijs op internet plaats vindt op Histoforum.

Share

6 Responses to “Geschiedenisonderwijs blogs”

  1. Schooltas Says:

    Dag Luie Leraar,

    Hoe kom je aan 28 lesuur? Dan heb je 3 overuren geaccepteerd. Is niet echt lui. Toen ik in 1984 begon was 28 uur een luizenbaan, maar je hoefde er nauwelijks iets bij te doen.

    Groet.

  2. jschuddeboom Says:

    Hoi Schooltas,

    Wij hebben een 45 minutenrooster. En er is geloof ik eens iets ingevoerd met studieuren, die weer weg zijn. Wat ook niet helpt is een onhandig rooster. Als je elke dag om 14.45u klaar zou zijn, is 28 uur heel goed te doen. Dat lui is ook meer in de zin dat ik vind dat het de leerlingen moeten zijn die aan het werk zijn.

    Groet,
    Jorden Schuddeboom

  3. Daan Boeter Says:

    fdvf

  4. Noisa Says:

    dat was niet mijn

    gompie!

  5. piet Says:

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ik ben een vliegtuig


Geef een reactie

